maffe paarden en Juliana's eerst vliegles - Reisverslag uit Salento, Colombia van Christiaan Ebbens - WaarBenJij.nu maffe paarden en Juliana's eerst vliegles - Reisverslag uit Salento, Colombia van Christiaan Ebbens - WaarBenJij.nu

maffe paarden en Juliana's eerst vliegles

Blijf op de hoogte en volg Christiaan

20 Juli 2014 | Colombia, Salento

Vanochtend werden we opgehaald door Pedro voor een dagtour naar de vallei Valle de Cocora. We gingen in een 'Willy's' (eigenlijk gewoon een Landrover uit 1974) naar de ingang van het park. Vanaf daar hebben we een mooie paardrijtocht door de vallei met de hoogste palmbomen ter wereld gemaakt. De paarden waren minder rustig dan de paarden in Vila de Leyva, het paard van Anouck wilde achter een veulentje aan, het paard van Juan beet naar zijn soortgenoten, het paard van Juliana bleef op de terugweg steeds stil staan en mijn paard was even of misschien nog zenuwachtiger dan ik. We liepen soms op hele stijle en smalle paadjes waar de paarden niet altijd evenveel grip hadden. Het was schitterend maar ook omdat ik vantevoren iets gelezen had over het gevaar tijdens deze tocht was ik super blij dat we allemaal gezond en wel weer terug waren. Vooral Juan was ondanks het in mijn ogen maffe paard onder zich heel relaxed en had het beest volledig onder controle, hij trok aan de teugels alsof hij nooit iets anders heeft gedaan. Na de tour hebben we ons bij een restaurant laten afzetten waar we van gehoord hadden dat het erg goed is. Nou dat klopt het eten was heerlijk en het uitzicht prachtig.

• 21 Juli 2014 - 08:54

Anneke:

Wat een belevenis maar knap van Juan dat hij zo goed zijn paard onder controle had support!! Juul ik zie je liever schaatsen dan door de lucht zweven maar knap dat jij dat durft al met al een hele belevenis. Vandaag weer een goede vlucht naar wat nieuws liefs van ons

• 21 Juli 2014 - 17:07

Rene En Jikke:

Zoooo wat is Columbia een prachtig afwisselend land! Stoer Juliana zoals jij daar door de lucht zweeft en Juan, jij wil zeker op paardrijles als je weer in Nederland bent ;-)

• 21 Juli 2014 - 17:07

Rene En Jikke:

• 23 Juli 2014 - 11:02

Joke Timmers:

Geweldige belevenissen allemaal. Leuk om een klein beetje mee te reizen. Kunnen we niet een avond of zoiets organiseren als jullie terug zijn, waar jullie dan alles vertellen en de foto's laten zien? Ik zou het fantastisch vinden. Groetjes van Joke