mooie reis met Diego - Reisverslag uit San Gil, Colombia van Christiaan Ebbens - WaarBenJij.nu mooie reis met Diego - Reisverslag uit San Gil, Colombia van Christiaan Ebbens - WaarBenJij.nu

mooie reis met Diego

Blijf op de hoogte en volg Christiaan

13 Juli 2014 | Colombia, San Gil

Vandaag zijn we vanaf Vila de Leyva doorgereisd naar San Gil, met taxichauffeur Diego die ons ook uit Bogota had opgehaald. Goed voor ons Spaans want hij spreekt geen woord Engels, verder weet hij de weg want ipv 6 uur doen we 4 uur over de reis. Het eerste stuk provinciale weg was nauwelijks verhard en ook de grote weg tussen Bogota en de kust was niet altijd even goed onderhouden. Hierop kom je wel grote trucks tegen wat net als doorgetrokken strepen niemand ervan weerhoud in te halen. Wat verder opvalt is dat er veel mensen direct naast de weg lopen, zomaar oversteken en er zo nu dan honden midden op de weg staan. De omgeving was fantastisch.

• 18 Juli 2014 - 21:28

Jeannette Oosterom:

Gelukkig hoef je niet zelf te rijden!