geheime duuk - Reisverslag uit Villa de Leiva, Colombia van Christiaan Ebbens - WaarBenJij.nu geheime duuk - Reisverslag uit Villa de Leiva, Colombia van Christiaan Ebbens - WaarBenJij.nu

geheime duuk

Blijf op de hoogte en volg Christiaan

11 Juli 2014 | Colombia, Villa de Leiva

Vandaag zijn we nadat we het paspoort van Juliana opgehaald hebben op weg gegaan naar Vila de Leyva, naar het schijnt een van de mooiste dorpjes van Colombia. De eerste stop hebben we gedaan in Chia om een foto te maken van het ziekenhuis waar Juan is geboren. Vervolgens zijn we doorgereden naar Parque Jaime Duque ( of zoals Juliana dacht geheime duuk) een pretpark/dierentuin opgezet en genoemd naar de eerste piloot van Colombia. Een goed onderhouden park waar je prima wat tijd kan doorbrengen. Aan het eind van de middag zijn we aangekomen in Vila de Leyva waar we eerst een duik in het zwembad van het hotel hebben genomen om daarna in het centrum lekker tapas te gaan eten in een restaurant dat Barcelona heet.

• 12 Juli 2014 - 19:55

Jacob En Gea:

Wat leuk familie Ebbens om jullie verhalen te lezen, en wat een gedoe om een paspoort te krijgen.
    Geniet van jullie prachtige reis
    Groetjes uit Indijk