3 augustus Isla Mucura, paradijselijk eiland - Reisverslag uit Isla Múcura, Colombia van Christiaan Ebbens - WaarBenJij.nu 3 augustus Isla Mucura, paradijselijk eiland - Reisverslag uit Isla Múcura, Colombia van Christiaan Ebbens - WaarBenJij.nu

3 augustus Isla Mucura, paradijselijk eiland

Door: Christiaan

Blijf op de hoogte en volg Christiaan

07 Augustus 2019 | Colombia, Isla Múcura

Vandaag zijn we in ongeveer een kwartiertje naar de haven gelopen om daar de boot te nemen naar Isla Mucura. Het was een grote speedboot met een dakje erop waarop met iets meer dan 20 mensen zaten. De hostess had al aangegeven dat we het eerste uur van de reis nog prachtige uitzichten zouden hebben met de haven van Cartagena en de kustlijn en het tweede uur zouden we alleen water zien. Dat klopte in dat uur heb ik geloof ik 2 andere boten gezien. Bij de aankomst op Mucura werd de bel geluid en kregen we een kokosnoot met een welkomstdrankje erin na het welkomstpraatje werden we naar tafels geleid vanwaar zelf mochten opscheppen bij een buffet. Het was niet heel massaal, ongeveer 20 tafels en voldoende keus maar niet echt vreetschuurachtig gelukkig. Na de lunch zijn we naar onze kamers gebracht 2 prachtige kamers naast elkaar met uitzicht op zee. Daarna heerlijk gezwommen en geluierd op het strand.

• 08 Augustus 2019 - 10:25

Luciënne:

Hi Chris & familie, erg leuk om jullie belevenissen te lezen en wat hebben jullie al veel moois meegemaakt en gezien! Nog even paar dagen genieten en voor straks een goede reis terug!
    grtjs Luciënne