2 augustus Cartegena verkennen en shoppen - Reisverslag uit Cartagena, Colombia van Christiaan Ebbens - WaarBenJij.nu 2 augustus Cartegena verkennen en shoppen - Reisverslag uit Cartagena, Colombia van Christiaan Ebbens - WaarBenJij.nu

2 augustus Cartegena verkennen en shoppen

Door: Christiaan

Blijf op de hoogte en volg Christiaan

07 Augustus 2019 | Colombia, Cartagena

Hoewel dit voor ons de 3de keer is in Cartagena is dit niet een stad die snel verveeld. We zitten in het oude centrum en daar kun je ondanks de wamte lekker slenteren. We hadden gisteren vanuit de taxi al wat winkeltjes gezien waar we souvenirs wilden scoren en daar zijn we naar toe gegaant. We hebben taart gegeten in een super luxe winkelcentrum wat de taxichauffeur van de vorige dag afzichtelijk vond maar wij toch eigenlijk best stijlvol. ’s Middags hebben we nog gezwommen in het zwembad van het hotel, niet veel meer dan een grote badkuip maar lekker verkoelend. ’s Avonds zijn we naar de wijk Getsemaní gelopen, dit is een oude opgeknapte wijk wat enorm levendig met livemuziek en veel mensen op straat. We hebben sushi gegeten, weer eens wat anders dan de Colombiaanse hap.