31 juli Ecohab in Tayrona Parque stranddagje. - Reisverslag uit Santa Marta, Colombia van Christiaan Ebbens - WaarBenJij.nu 31 juli Ecohab in Tayrona Parque stranddagje. - Reisverslag uit Santa Marta, Colombia van Christiaan Ebbens - WaarBenJij.nu

31 juli Ecohab in Tayrona Parque stranddagje.

Door: Christiaan

Blijf op de hoogte en volg Christiaan

07 Augustus 2019 | Colombia, Santa Marta

Terwijl ik dit schrijf op bed zit ik boven mij in de ecohab zeker 2 salamanders op het plafond zitten, dat is weer een ander huisdier als Joris, ik aai ze niet (zijn ze ook veel te snel voor) maar heb er ook geen last van. Vandaag hebben we heerlijk uitgeslapen, nou ja natuurlijk wel om 5:30 wakker maar uiteindelijk pas 8:30 aan het ontbijt, dat zijn nog eens tijden! We mogen nu weer eens zelf kiezen en de rest van de famile is helemaal blij met de pannenkoeken met honing, zelf kies ik voor een omelet met toast en natuurlijk krijgen we alle 4 vers fruit. We hebben de rest van de dag lekker rustig aan gedaan, wat gezwommen en geluncht op het strand.