30 juli Wandeling met paradijselijk doel. - Reisverslag uit Santa Marta, Colombia van Christiaan Ebbens - WaarBenJij.nu 30 juli Wandeling met paradijselijk doel. - Reisverslag uit Santa Marta, Colombia van Christiaan Ebbens - WaarBenJij.nu

30 juli Wandeling met paradijselijk doel.

Door: Christiaan

Blijf op de hoogte en volg Christiaan

07 Augustus 2019 | Colombia, Santa Marta

Weer moesten we weer heel vroeg opstaan, we moeten vanochtend nog ongeveer 20 kilometer lopen dus snel ontbijten weer inpakken en gaan! We hebben geprobeerd vooral te genieten maar eerlijk gezegd was ik in ieder geval wel een beetje uitgewandeld en dan ook erg blij dat we nog voor 11:30 bij het eindpunt van de trekking waren en daar een douche konden nemen, we hebben gelunched en afscheid genomen van de Zwitsers en zijn met de anderen van onze groep in een 4x4 gestapt. Het bleek dat we eerst nog naar Santa Marta zouden moeten om onze spullen op te halen maar gelukkig is het na wat heen en weer overleg gelukt om de koffers naar Tayrona Parque te laten brengen, dit scheelde toch mooi 3 uur reistijd. We zijn bij de ingang van Tayrona Parque uit de auto gezet en ongeveer na 5 minuten arriveerden onze koffers uit Santa Marte, geen van hen heeft een rijbewijs dus gelukkig was er iemand bereid ze te brengen Na ons ingeschreven te hebben bij de receptie werden we met een busje ongeveer 5 km het park opgebracht naar een volgende receptie die ons weer verder brachten naar echt een prachtige Ecohab, een huisje met uitzicht op de zee. ’s Avonds hebben we heerlijk luxe gegeten in het bijbehorende restaurant.