26 juli een dagje in Santa Marta - Reisverslag uit Santa Marta, Colombia van Christiaan Ebbens - WaarBenJij.nu 26 juli een dagje in Santa Marta - Reisverslag uit Santa Marta, Colombia van Christiaan Ebbens - WaarBenJij.nu

26 juli een dagje in Santa Marta

Door: Christiaan

Blijf op de hoogte en volg Christiaan

27 Juli 2019 | Colombia, Santa Marta

Colombianen zijn niet vaak op tijd maar we hebben deze vakantie nu al een paar keer meegemaakt dat ze wel op tijd zijn als ze ons moeten ophalen. We zouden vanochtend om 9:00 uur opgehaald worden en onze chauffeur was er al om 8:00 uur, we moesten erg snel ontbijten en inpakken maar we zaten mas rapido in de bus en omdat het verkeer ook nog meezat waren we veel te vroeg op het vliegveld. We hebben wel mooi nog wat van de tour kunnen zien want alle TV schermen toonden beelden van het noodweer in de etappe van vandaag. Na een voorspoedig vlucht stond er op het vliegveld weer een man met een naambordje ons op te wachten. We reden vanaf het vliegveld naar ons hotel toen het hard begon te regenen, leuk om te kunnen vertellen aan de chauffeur dat het Nederland nu zo warm is. Gelukkig was het hier ook vrij snel droog, we hebben in ingecheckt in ons hotel Case Verde midden in het oude centrum. Van hieruit zijn we in de richting van de haven gelopen en hier hebben we geluncht. Later op de middag was langs de weg bij de boulevard een defilé van militairen en politie, bijzonder om dit mee te maken het was een hele happening. Santa Marta is een bruisende stad en 's avonds na het eten hebben we nog even gekeken bij een groot concert op het strand, hier draaide een DJ en was het gezellig druk. Vanaf morgen gaan we beginnen aan een trekking naar Ciudad Perdida, we zullen daar 4 dagen over doen en we hebben geen internet dus de volgende update zal wel een aantal dagen duren.

• 27 Juli 2019 - 08:49

Ingrid:

Wat een mooie reis maken jullie! En wat schrijf je leuk Christiaan, ik zie het voor me.
    Goede tocht deze dagen! liefs van ons.

• 27 Juli 2019 - 13:25

Chris J:

Vergeet niet de Colombianen te feliciteren met Bernal. Zul je punten mee scoren. Vraag of ze weten wie br. 3 is.

• 30 Juli 2019 - 11:30

Evelijn:

Wat leuk om over jullie ervaringen te lezen! Heel fijne en goede tijd daar! Liefs