Reis naar Cartagena - Reisverslag uit Getsemaní, Colombia van Christiaan Ebbens - WaarBenJij.nu Reis naar Cartagena - Reisverslag uit Getsemaní, Colombia van Christiaan Ebbens - WaarBenJij.nu

Reis naar Cartagena

Blijf op de hoogte en volg Christiaan

25 Juli 2014 | Colombia, Getsemaní

Vandaag zijn we weer teruggekomen in de bewoonde wereld, in Cartagena een van de mooiste steden van Colombia, ook wel genoemd de koloniale parel. We moesten vanmorgen eerst weer teruglopen naar het begin van het park en hebben onze bagage weer laten vervoeren door de paarden, door het glooiende terrein en de smalle paadjes is het ook bijna onmogelijk de bagage zelf mee te nemen. We werden opgewacht door de chauffeur dit ons ook van het vliegveld had opgehaald, dit keer was hij in een 19 persoons bus en niet in een 4x4, dit was voor ons vieren dus lekker ruim. Gelukkig reed de chauffeur was rustiger met deze bus dan de vorige keer, de reis was langs de kust via Barranquilla en was weer erg mooi.

• 26 Juli 2014 - 22:47

Anneke:

Fijn dat jullie weer in de bewoonde wereld zijn. Wij zijn onder de rook van het vliegveld in afwachting naar vrijdag. En te genieten van de mooie omgeving. Jullie ook nog genieten de laatste week en Juul geen rare sprongen in het zwembad veel liefs van ons