onverwachte tussenstop - Reisverslag uit el Raval, Spanje van Christiaan Ebbens - WaarBenJij.nu onverwachte tussenstop - Reisverslag uit el Raval, Spanje van Christiaan Ebbens - WaarBenJij.nu

onverwachte tussenstop

Blijf op de hoogte en volg Christiaan

07 Juli 2014 | Spanje, el Raval

Zo loopt de eerste reisdag anders dan verwacht, we zitten bij Edwin in plaats van in het vliegtuig naar Bogota. Een tussenstop in Barcelona van een nacht ipv een paar uur. Door vertraging in Brussel hebben we onze aansluiting gemist in Barcelona. Brussels Airlines bood ons een overnachting aan in Brussel maar we hebben ervoor gekozen om dan maar naar Barcelona te gaan om daar te overnachten bij Edwin.

• 07 Juli 2014 - 21:33

Chris Jebbink:

jammer voor jullie, gezellig voor Edwin (en Eric).

• 08 Juli 2014 - 00:09

Annet:

Als je dan toch vertraging hebt, is dit wel een hele leuke en gezellige tussenstop! Goede reus verder xx

• 08 Juli 2014 - 21:59

Ka:

Balen zeg! En dat juist bij deze bijzondere reis! Maar als je dan toch ergens een extra nacht moet blijven. .... hele goede reis verder. ... Kan niet wachten op jullie verhalen! Liefs Ka en de rest van de Hakkies