Met een rubberen band Rio don Diego af - Reisverslag uit Santa Marta, Colombia van Christiaan Ebbens - WaarBenJij.nu Met een rubberen band Rio don Diego af - Reisverslag uit Santa Marta, Colombia van Christiaan Ebbens - WaarBenJij.nu

Met een rubberen band Rio don Diego af

Blijf op de hoogte en volg Christiaan

22 Juli 2014 | Colombia, Santa Marta

Vanochtend toen we wakker werden, inderdaad met een aap op ons dak, wat van de grote kamer niet veel meer was dan een stevig muskieten net, dus doorzichtig en best bijzonder om daarop een aap in de ogen te kunnen kijken.
Overigens zat daar boven wel een groot schuindak voor de regen. Toen we de deur open deden was de aap trouwens al verdwenen en we begrepen later ook dat we wel op gepaste afstand moesten blijven aangezien de aap best wel agressief kon zijn. Om 9 uur werden we opgehaald door een lokale gids om samen met hem de rivier af te drijven tot aan het strand. We zijn terug met een motorboot gegaan en waren rond kwart over 1 weer terug. Het was prachtig onderweg met ook nog apen in de bomen langs de rivier, het strand was ook prachtig maar je mocht niet verder dan tot je enkels erin ivm de stroming, in de rivier kon je uiteraard wel zwemmen.'s Middags hadden we tijd op het parkje om verder rond te kijken, er staan een stuk of 10 cabanas, er is een klein restaurant met daarbij een klein museum en shopje ook voor dagjesmensen.